nu kommer det eviga snacket

| Postat i: Allmänt
0
Nu kommer det här eviga snacket om att jag ska verkligen ska ta träningen på allvar och att jag ska göra det och de. Men sen så hat det alltid slutat att jag inte har gjort det. Men nu är det slut på det! Jag har faktist kommit igång med styrketräningen på onsdagar som ger mig en stor pepp till att ta tag i det andra också. Vilket jag SKA  göra nu. Det finns ingen återvändo och det finns ingen lätt väg att göra för om man ska gå ner i vikit och om man ska hålla den vikten. Så nu är det banne mig dax att göra det också. Så nu drar jag igång med träningen till 100 % och jag kommer också att ta bort läsk och godis nu till en början. Sen får jag se om jag ta bort något mer eller hur jag gör. Men det är en annan sak. Så nu hoppas jag verkligen att ni ser framemot att läsa mig  väg till att gå ner i vikit. 
 
 
Hittills till nu kommer det eviga snacket





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Follow on Bloglovin