Onsdag

| Postat i: träning
0
Idag är det onsdag och för mig så innebär det det andra tränings passet för mig. Jag kommer efter det här tränings passet så kommer jag skriva mer om min utveckling och vad jag ska börja med. Vi nämnde det sista bara så jag ska kolla av först lite med krister innan jag skriver ut något här. Men  jag kan säga er att det ser ljust ut och väldigt posetift. Vilket gör mig as taggad!  Men tränings passet i måndags gick väligt bra, tränings verkern sitter fortfarande i vilket jag tycker är helt sjukt!! Jag är jätte stolt över mig själv att jag ändå pressade mig så hårt som jag gjorde då, även att krister fortsatte tjata att jag inte skulle stanna eller vila när det blir jobbigt eller obehagligt. Vilket för mig är as bra. Men ska fortsätta med skol arbete så skiver sen. 
 
Hittills till Onsdag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Follow on Bloglovin