Tiden

| Postat i: om mig
0
Shit vad tiden går, det är redan onsdag och det är bara 4 dagar så har veckan gått. Det är otroligt vad fort tiden går. Och på tal om tid så är det sjukt vad fort jag har utvecklas. Det tycker jag är riktigt häftigt & coolt. Men något som också är läsktig med tiden är att jag snart ska stå på helt egna ben, och kunna fortsätta träna själv. Men jag hoppas att krister ( min PT) kommer fortsätta villja hjälpa mig fast jag flyttar, hjälpa mig med att komma mes tips och råd. Även kunna svara på mina fårgor så gott han kan.  Men jag är så otroligt tacksam över att han få han tips,råd och hjälp nu så jag förhoppnings vis kan klara mig sen på egna ben.    
bild från googel 
 
 
 
Hittills till Tiden





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Follow on Bloglovin