Sjuk

| Postat i: om mig
0
Hejsan alla morgon pigga läsare!
 
Jag vet att bloggen har varit död ett tag nu, att jag inte har bloggat på ett tag med det är för att jag har vart sjuk. Jag har varkligen vart dubder förkyld, och inte haft någon energi i huvud taget,. Men nu är jag frisk igen och är tillbaka. Men sen så har jag också glömt att blogga efter att jag har tränat. Jag kan säga er att det ändå har hänt mycket nu när jag inte har vart borta.   Min träning har blivit så otroligt mycket bättre nu om man jämför dom första 3 gångerna.  Jag kommer snart att skriva om min utveckling, och hur mina tankar går kring träning och hälsa nu.  Men nu är jag tillbaka och jag kommer vara mer efektiv nu om man ska jämföra med förut. 
 
bild från googel 
Hittills till Sjuk





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Follow on Bloglovin