Måndag

| Postat i: Allmänt
0
Nu är det måndag och det innebär en ny vecka med nya utmaningar och nya kunskaper.   Det blev tyvär inga promenader för mig i helgen som jag hade tänkt. Men jag istället så har jag bestämt att jag går dom nu i veckan och i helgen istället. Att jag försöker att gå ut och gå 3 gånger den här veckan + helgen + mina 2 tränings pass som jag har i veckan. Så det blir  5 tränings pass i veckan. Jag hoppas att jag kommer fixa det, eller jag vet att jag kommer klara det. Nu är det dax att lägga in en högra växel om jag ska nå mitt mål. Jag har lite andra saker  på gång som jag kanske ska göra. Men jag berättar det senare när jag vet mer. 
 
 
Hittills till Måndag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Follow on Bloglovin