Nu kör jag!

| Postat i: kost, träning
1
Nu jädrans! nu har jag fått mer tips hur jag ska lyckas med min kost! Så nu ska jag köra på det till 100% ska inte fuska något om jag ska lyckas med mitt resultat! Så nu kommer jag också att lägga in en högra växel med träningen också och bli mer seriös på den frånten också.  Jag måste bara komma fram till något bra som verkligen håller i ur och skur! För nu finns det ingen undan flyckt! utan nu är det bara och tänka framåt och att jag kommer lyckas! Och jag ska bevisa för alla er där ute att jag kan fixa det här!
 
Hittills till Nu kör jag!


Fruis

Försök inte bevis för omvärlden, bevisa för dig själv hur grym du är istället. <3

Svar: jag vet, jag gör det här för mig själv. men jag vill ändå bevisa för dom som inte har trott att jag kan fixa det här :)
healthyjulia.blogg.se


URL: http://ellankarlsson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Follow on Bloglovin