gör jag fel?

| Postat i: Allmänt, kost, träning
1
Jag har börjar fundera om jag gör fel? för jag har nämligen börjar träna på gym nu 1 gång i veckan. Har tränat där i ungefär 3 veckor. Det fungerar bara bra och går hur bra som helt. Sen så har jag tagot bort en hel del socker. Jag har bland annat tagit bort läsk,godis,fika,saft,dresing,pizza,hamburgare,chips,popcorn sen så är det säker något mer. Kommer bara inte på det nu. Sen så har jag också ändrat mina frukost vanor. Jag har börjat äta keso, kestela  med bär till som frukost. Sen så äter jag inte efter klockan 9 på kvällen.  Men nu till det jag ska fråga, gör jag fel om jag gör så om jag ska gå ner i vikt? jag har hör flera olika saker och jag har börjat tvivla på att jag gör rätt. 
Hittills till gör jag fel?


Ida Lindström

För att gå ner i vikt behöver du göra av med mer kalorier än vad du stoppar i dig, dvs ligga på ett underskott varje dag:) Kör på bara och ha tålamod, det tar tid :D lycka till!!

Svar: okej tack så mycket för tipset! tack, lycka till själv :)
healthyjulia.blogg.se


URL: http://runtheworld.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Follow on Bloglovin