första tränings passet för i veckan

| Postat i: träning
0
God morgon alla morgon pigga läsare
 
Igår så kickade jag igång veckan med ett tränings pass, det första för i veckan.  Det gick faktiskt fruktansvärt bra för att vara jag tycker jag ändå. Sen så hade jag haft ett uppehåll på en vecka också när det var lov. Så det känns skönt att få komma igång igen med träningen och sen att se vilken utvekling jag faktiskt har gjort på den korta tiden jag har börjat att träna! Vilket gör mig ännu mer peppad till att fortsätta.   Men över till träningen igår. 
 
Jag började med att gå på löpbandet i i 15 minuter på farten 5,5 - 6  och lutningen 4-6 jag pendlade där i mellan också. Sen gick det över till övningarna. Kommer dock inte ihåg vilken övning som jag gjorde när så jag skriver dom bara. 
 
- Kissande hunden 
- Ben spark 
- Utfall 
- Armhävningar 
- Framåtböjd hantel lyft åt sidan
- Hantellyft åt sidan fast sitandes på en stol 
- Diagonalen ( man står på alla 4 och sen så sträcker man höger ben ut och sen vänster arm samtidigt.)
-  har ingen aning om vad den övningen heter men jag skulle iallafall "sitta" på en stol, eller jag skulle ha rumpan ungefär 1 cm åvanför stolen och sen ströcka ut armarna och sen sakta resa mig upp utan att sätta mig. Men när jag satt mig på stolen så gjorde jag om det. 
 
Det kan vara någon fler övning men jag kommer inte på dom nu iallafall. Men jag av slutade passet med att gå på löpbandet igen i 10 minuter. 
 
 
Hittills till första tränings passet för i veckan





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Follow on Bloglovin