Dag 1

| Postat i: om mig
0
Mina mål just nu är att jag ska komma igång ännu mer med träningen så jag kan till slut kan stå på egna ben och klara mig själv och att kunna utöka dagarna.  Sen  är det självklart att jag ska lära mig ännu mer om träning och hälsa till exempel lära mig att äta mer hälso sammare mat, och äta mer regelbunder och lära mig äta efter hur jag tränar. Det är mina mål som är just nu. 
 
 
Mina mål senare är att jag ska ha kommit ner till den vikt jag vill. Sen att det ska börja synas att jag har ordentligt att jag har muskler.  Jag har en mål bild i mitt huvud hur jag vill att min kropp ska se ut. och jag vet att det ligger mycket hårt arbete bakom det. Men jag kommer att lyckas. Man måste börja någonstans. Men sen att jag ska äta bra och hälsosam mat. Man kan egentligen säga att mina mål senare handlar  om att utveckla dom mål,tankar och funderingar som jag har kring dom mål som är nu. 
 
 
Hittills till Dag 1





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Follow on Bloglovin