tränings program tr

| Postat i: träning
0
Så nu har jag hittat ett tränings program som jag tänkte dela med er. Jag hittade det på internet så det är inte jag som har kommit på det. Tränings programmet är lagt upp i 12 veckor för nybörjare vilket jag verkligen är. 
 
tränings program vecka 1-4 
måndag - promenad 30- 45 minuter 
tisdag - vila
onsdag - lätt styrketräning 45 minuter
torsdag -promenad 30 - 45 minuter 
fredag - vila 
lördag - promenad 60- 90 minuter 
söndag - vila 
 
 
vecka 5- 12
 
måndag - snabb promenad/lätt joggning 30 - 45 minuter
tisdag - styrketräning 60 minuter
onsdag - vila
torsdag - snabb promenad/lätt joggning 30 - 45 minuter
fredag - vila 
lördag - lång promenad 90 minuter 
söndag - vila  
 
 
Hittills till tränings program tr





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Follow on Bloglovin