min första inlägg

| Postat i: om mig
0
Det här kommer vara min träning/hälso blogg som jag  nu har startat. Så det är nog ganska lätt att förstå vad den kommer att handla om. Men ändå så kommer jag dra upp det för er vad den kommer att handla om. Den här bloggen kommer bara handla om mig och min vikt kamp. Den kommer också att handla om hälsa och träning.  Jag kan säga det redan nu att jag kan in princip inget så det ska bli kul att lära mig saker. sedan så är jag ingen vältränad tjej någon stans och kan inget heller om träning. Men det är något som ska ändras på med hjälp av den här bloggen och av er kanske. Varför jag gör den här bloggen är för att jag vill kunde visa andra att det går att ändra på sig, från att vara en riktig soffpotatis till att faktiskt tycka att det är roligt med kost och träning. Sen är det också för att jag ska hjälpa mig själv med imn vikt kamp. Jag vet inte hur många försök jag har gjort tidigare för att gå ner i vikt. Jag har provat att bara äta pulver grejs som mat, jag har försökt att ta bort allt socker, jag har försökt med andra dieter. Jag har även under 8-9:an försökt att svälta mig ner i vikt, vilket jag lyckades med men det eskalerade bara och blev tillslut en ätstörning.  Men med dom så kanske jag bara har lyckas med ett par dagar sen kommer det där förbannade socker suget som är den största boven till att jag inte har klarat det och förstör för mig och då tappar jag energin till att fortsätta, sen så sätter jag förstora mål/krav på mig som gör att det blir för tungt och jobbigt för mig.  Mitt mål med den här bloggen är att jag ska bli mer hälsosamm, ska få igång ett regelbunndet tänande och faktiskt tycka att det är roligt. Sedan så ska jag också gå ner i vikt som är mitt största mål!
 
Så nu vet ni lite kort om olika saker. Jag vill gänra ha tips och idér av er. Men sen vill jag att ni ska komma ihåg att det här är min vikt kamp och inte eran! 
Så nu börjar resan!
 
Hittills till min första inlägg





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Follow on Bloglovin