lördags promis tr

| Postat i: träning
0
Jag är så sjukt nöjd över mig själv. Det är kul att mina små promenader som jag brukar göra ibland  verkligen har gett resultat nu. Jag blir verkligen glad och känner bara att jag vill fortsätta nu när man ser resultat. Förut så har det känns tungt för jag har inte sett något resultat men nu har jag gjort det. Det märktes och känndes idag på dagens promenad som jag inte hade planerat att det skulle bli så här lång och verkligen inte skulle gå så här bra. Dagens promenad slutade på 9,92 km och tog för mig ungefär 1 timme och 48 minuter.  Visst jag gick inte allt i ett svep utan jag tog lite pauser här och var med min promenad kompis som blev elin som hängde på en stund. Tack så grymt mycket att du vilje följa med.  Jag tog dock inga bilder under tiden men det får jag göra nästa gång men nu väntas en durch och frächa tills sig lite så man inte behöver ha på sig tränings kläder. 
 
 
Hittills till lördags promis tr





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Follow on Bloglovin