jag lever

| Postat i: Allmänt
0
Tänkte bara meddela om att jag lever fortfarand, och jag vet inte varför jag bara la av med träningen. Första veckan gick siså där, jag klarade nästan den första veckan. Men det som var det största problemet då var kosten, jag försökte verkligen men tydligen så kömpar jag inte lika mycket som min hjärna säger att jag vill. Jag gör inte så som min vilja och hjärna säger. sen så faller jag extremt för små saker. vet jag att det finns godis, läsk eller något annat så faller jag. Det är så extremt svårt för mig. Men jag är ändå extremt tacksam över att jag har min fina familj och mina vänner och pojkvän som stöttar mig och ger mig tips och råd hur jag ska göra. Utand dom vet jag att det här hade verkligen aldrig fungerat.   Men nu så har jag verkligen  bestämt mig att den veckan då skolan börjar så drar jag igång med allt. Då kör jag igång med träning och kost. För då är jag på hemmaplan, sedan så kan jag ta hjälp av fler och sedan så är det lättare att komma in i rutiner då än när det är sommarlov. Så nu ska jag bara njuta av dom sista dagarna av mitt sista sommarlov som jag någon sin kommer att ha.  Så nu till hösten dra jag igång och då kommer bloggen vara mer levade och då kommer det finnas mer att läsa om. 
 
 
Hittills till jag lever





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Follow on Bloglovin